Facebook поділився стратегією боротьби з фейковими новинами

Керівництво легендарної соцмережі Facebook представило стратегію боротьби з великою кількістю фейкових новин, які вже призвели до політичних скандалів на виборах у Сполучених Штатах.

Як зазначив віце-президент компанії по роботі з новинами Джон Хеджмен, в соцмережі розуміють необхідність боротьби з поширенням неправдивої інформації, але в той же час Facebook має намір зберегти свою роль в якості відкритого майданчика для обміну інформацією.

Для початку компанія полегшить користувачам можливість повідомити про появу фейкової новини. Якщо про неї заявить певна кількість користувачів, то новину перевірять в інформагенції та інші сторонні компанії, які займаються фактчекінгом (перевіркою інформації).

Новини, не підтверджені фактами, не зникнуть з соцмережі, однак вони будуть позначені як “спірні” і будуть з’являтися нижче в новинних фідах користувачів. Такою новиною можна буде поділитися, однак в такому випадку користувач отримає ще одне попередження про те, що новина є “спірною”.

Окрім того, Facebook водить алгоритм, який більше не дасть можливості спамерам діяти в соцмережі під іменами реальних новинних організацій.

Останнім часом багато критикували Facebook за нездатність протистояти напливу фальшивих новин. Жертвами помилкових новинних історій стали, зокрема, Гілларі Клінтон і Папа римський Франциск.

В середині минулого місяця засновник компанії, мільярдер Марк Цукерберг написав на своїй сторінці: “Наша мета – в тому, щоб люди мали доступ до історій, які їм цікаві. І ми знаємо, що люди хочуть отримувати точну інформацію. Ми самі не хочемо виступати арбітрами істини, тому замість цього покладаємося на перевірених третіх осіб і спільноту довкола нас”.


Залиште коментар